в градски транспорт

Брандирането на автобуси е една от възможно най-забележимите визуални реклами. Градските автобуси обхващат маршрут с широк периметър на движение и множество линии по него. Трафикът им е непрестанен и превозват многобройни пътници ежедневно. Този рекламен канал позволява както външна реклама, достъпна за всички, така и вътрешна, насочена директно към пътуващите всекидневно.

градски транспорт

Ето какво можем да ви предложим ние за една рекламна кампания в градски транспорт:

градски транспорт 1
  • Брандиране на автобуси в мрежата на градския транспорт на национално ниво.
  • Избор на вида реклама, който желаете – външна или вътрешна.
  • Медиа планиране на вашата рекламна кампания.
  • Можем да създадем рекламния материал за вашата кампания, ако нямате такъв.
  • Печат на рекламните материали.
  • Монтаж и демонтаж.
  • Проследяване на рекламната кампания.
  • Отчетност на изтеклата рекламна кампания.

Защо да изберете този тип рекламен канал?

  • Брандирането на автобуси е възможно една от най-забележимите визуални реклами;
  • Брандиране на автобуси в мрежата на градския транспорт на национално ниво;
  • Площта, която желаете да брандирате може да бъде от 20% до 90% на един автобус;
  • Брандиране на 90% от паркинга на градския транспорт на територията на Република България;
  • Рекламата може да бъде както външна, така и вътрешна, разположена на най-видимите места от пътниците в градския транспорт;
  • Градските автобуси обхващат маршрут с широк периметър на движение, с обща дължина на 2380 км. (за София);
  • Движат се в около 94 линии в София;
  • Работното им време е повече от 12 часа в денонощието;
  • Циркулацията на трафика им е непрекъсната;
  • Градски транспорт превозва многобройни пътници ежедневно;

Нашият съвет:

За да има ефект този вид реклама, трябва да бъдат наети най-малко 2 или 3 автобуса в съответния град и за поне 6 месеца или 1 година, тъй като тук цената на монтаж, демонтаж, възстановяването и печата излизат скъпо.

ВАЖНО!

  • Срок за подаване на рекламните материали: 15 дни преди старта на кампанията.
  • Наемането на рекламни площи става след предварително запитване за заетост на маршрутните линии и броя автобуси, движещи се по всяка една от тях.
  • Възможност за избор на маршрутна линия и брой автобуси от дадена линия.
  • Отчетност: снимков материал (в движение).

Pin It on Pinterest