с PR статии

PR-ът е много модерен и един от най-ефективните начини за реклама. Той може да бъде скрит или изключително явен. Свързан е с дълга подготовка за изграждане на определен имидж. PR статиите обикновенно са платени реклами, целящи да насочат потребителите към вземане на отношение спрямо рекламирания “продукт”. Съдържанието им е текстово и се разпространява както в печатните медийни канали, така и в онлайн версиите им. PR статиите са подходящи за реклама във вестници, списания, новинарски издания, уеб форуми и блогове, както и социалните мрежи.

PR_4

Ето какво можем да ви предложим ние за една PR рекламна кампания, чрез статии:

  • Рекламно място в избрани от вас канали.
  • Медиа планиране на вашата рекламна кампания.
  • Можем да създадем рекламния материал за вашата кампания, ако нямате такъв.
  • Проследяване на рекламната кампания.
  • Отчетност на изтеклата рекламна кампания.
PR_2
PR_3

Нашият съвет:

За да има по-добър ефект една такава реклама, ние предлагаме да се изработят няколко текста, които да бъдат разпространени в няколко различни канала. Съчетаването на печатна и уеб публикация на PR статия е най-силния начин за привличане вниманието на потребителите. Но сами по себе си PR статиите е добре да вървят и с друг вид рекламна кампания, било тя телевизионна или радио реклама.

Ето списък на каналите с които работим:

  • Rozali.com
  • Frocknews
  • Iwoman.bg
  • News.bg
  • BTV Web
  • Lady Zone

Pin It on Pinterest